Vista, det är skit

Ingen lång visit blev det i skolan, syon skulle precis gå på lunch när jag kom. Men så snäll som hon är stannade hon en stund och lyssnade på vad jag hade att säga. Sen cyklade jag hem till älsklingen och lagade i ordning lite lunch, vårrullar och ris. Blev så att jag gick till min käre mors jobb och åkte med henne hem och här sitter man nu. Ska snart laga ordning lite nudlar, tyvärr blir det så nu. Vill inte äta en hel middag nu innan jag ska på träning. Middagen får jag äta efter istället. Imorgon blir det inte praktik för mig inte. Här ska det pluggas, både körning och skolans plugg. Senare på kvällen har jag ingen aning om vad jag ska göra, my homies ville att jag skulle följa med och dricka lite, men det får jag se..
Nu måste jag laga lite nudlar, skriver efter träningen.

Peace!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback