Give me some food!

Huuua, det blir bara kallare och kallare för varje dag. Det tar längre och längre tid för en att ta sig upp ur sängen. Imorse var det hur mycket frost som hellst på bilarna när jag gick upp. Idag då står det ki box på planeringen som jag tyvärr kommer stryka, har haft så ont i magen hela dagen. Men trodde för ett tag sen att det skulle släppa men då kom det tillbaka och gjorde ännu ondare så jag får se om praktien får bli överhoppad imorgon.
Juste, imorgon är det marknad i våran lilla stad. Wiho, då ska det inhandlas brända mandlar och godis som man bara kan handla på marknaden :] Min mage dör av hunger, vill ha mat nu! Men mitt segoffer till pojkvän är så seg att riva morätter så jag får väl ta och vänta ett tag till. Så nu har jag planer på att surfa vidare, jag återkommer senare.




Peace!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback