Go och glad kexchoklad

Skepp och hoj! Nu är jag tillbaka på fastlandet igen, eller kom hem inatt men inte så stor lust att börja blogga då inte. Kvällen var super MEN inte god mat för fem jävla öre, det enda man kunde äta var efterrätten. Tur då att varken jag eller älsklingen betalade för maten det gjorde min mamma :] Bilder ifrån kvällen kommer snart, måste få orken att lägga in dom på datorn. Vi drog ifrån lidö klockan 1 ungefär så jag hade redan fixat skjuts till oss in till norrtälje, väl inne i hålan åkte jag vidare och lekte med mina vänner som sladdade i nån jävla grop fylld med lera. Där vart det inte långvarit så vi åkte runt lite och tittade på allt folk och sen flyttade jag från bil till bil, har man inge roligt så skaffar man det, haha. Sen hände det väl inte så mycket roligt, så jag drog hem till älskling och sov.

Idag har jag inga planer på vad jag ska göra, ska inte till praktiken imorgon så jag ska hitta på något roligt idag! Slipper gå och lägga sig så tidigt :] Nu blir det film!

Peace!

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: jenny

Ja vissa har ju inte kommit ur sandlådan ännu;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback