Internet fyller 40år idag

Nu är man vaken och sitter här med en stort glas juice, apelsin jucie för den delen! Ska snart hoppa in i duschen och sen fara in till norrtälje till mina underbara vänner. IMORGON får man pengar, jippi! Som jag har längtat.. Gjorde av med alla mina andra pengar förra helgen :/, åkte ålandsbåten.. Idag hoppas jag på att det händer något roligt eller så får man helt enkelt vänta till imorgon, när det är helg! Imorgon kanske jag ska dra in till stan, min syssling har födelsedagsfest. Men jag vet inte om jag orkar annars så stannar jag kvar i hålan och hittar på något.. På lördag blir det pumpasoppa och mysigt sällskap av min mamma, kenta, faster, farbror och Ewa :] Min pappa spelar på en krog här i norrtälje på lördag, så han ville att jag skulle dit. Men jag är inte så sugen på att dra dit själv, men man får la se hur det blir. Nu måste jag hoppa in i duschen!

Peace!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback