Jag vet att du inte är riktigt riktig

Har egentligen inget att skriva här. Känner mig helt tom på idéer eller ord. Det händer inte så mycket i mitt liv just nu, det står stilla.. Jag lovar att det ska bli bättre med att det ska skrivas här, men som sagt jag har inget att skriva om riktigt.
Idag så vaknade jag ganska sent, klädde på mig så stog mig skjuts redan hemma hos mig och väntade för jag skulle in till körskolan och boka några tider till skrivning och körning. Men min otur som vanligt fanns det tid tidigast den 11 januari. Det har jag inte sån stor lust med, så jag bokade inget mer än en körlektion för att komma igång. Min faster fyller 40 idag så jag, mamma och min låtsas pappa tog en drive dit och grattade henne. Mer än så har det väl inget hänt! Så snart ska jag bege mig hem till mig med min underbara vänn Emma <3 och prata massa med skit. Imorgon har jag inte som hellst aning om vad jag ska göra, det får man se då.

Peace!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback