Mittpunkt, norrtälje

Fy faa-an vilket väder det är ute. Vaknade minst 2ggr i natt av att saker ramlade ner från verandan och regnet piskade på fönstrena. Vilket inte var så roligt att höra! Har precis kommit ner till älskling från en middag och snart så ska vi göras om i ordning till en tripp till marknaden som är här idag. Inte det roligaste vädret ute att gå i men man får klä sig efter väder. Ska shoppa på mig lite godis sen får det vara bra för mig. Kanske, kanske att det blir en munk eller två.
Snart är det helg, då ska jag och älskling med min familj åka till Lidö. Det är nämligen bartömning och min låtsas pappa spelar där om jag inte minns fel. Det blir god mat och dricka och umgås med bekanta. Riktigt kul ska det bli! Komma bort lite ifrån vardagen här i Norrtälje, det blir ganska lätt samma gamla vanliga på helger. Rutinerna börja komma, då är det dags att ta ett break här ifrån. På söndag åker min mamma och Kenta till Prag dom jävlarna, hoppas dom kommer hem med något roligt till mig :]
Dags att ta på sig lovika vantarna och vinterjackan, nu ska det dras neråt till marknaden!

Peace!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback