Never say never

Klockan bara springer iväg när jag sitter här. Men för det första vaknade jag jätte jätte sent! Har fortfarande inte vänjt mig med färgen, men idag eller imorgon blir det en till förändring. Igår blev det inte så mycket drag kan man säga, men man får göra det bästa av situationen. Drack iallafall upp mina cider så jag var glad! Det blev ganska sent igår, det va egentligen inte meningen. Fick massera anton och gotte så tummarna vart blåa, haha dom tyckte det va skönt så det vara bara att fortsätta.. Oh, juste! Träffade även min pappa igår, det va verkligen inte igår kan man säga, haha! Usch, jag bara önskar att det va bättre mellan oss. Men tyvärr så har han valt denna väg. Jag får bli åskådare. Menmen. Idag, vad som händer idag har jag ingen aning om. Vad händer för er då?! Jag har fått några bud, men jag vet inte. Nu ska jag laga nudlar!

Peace!

Permalink Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: jenny - 17 år & mamma i februari

hallå! ingen blogg pause här inte, sätt fart nu!

Postat av: Lollan

kolla min blogg snygging ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback