Så det var bara att klä av sig och somna om

Det vart en runda på marknaden, dock inte så roligt! Längtar tillbaka när man var liten och man verkligen röjde på marknaden med massor av spray och liknande. Stötte på en och en annan rolig som man inte har träffat på år och dagar. Vi gav upp efter bara 1 timme eller något, så då begav vi oss hem till vännerna Anton och Emma. Klockan bara rann iväg och jag och älsklingen drog oss hem till honom och loggade in på facebook, vårat liv har nu blivit farmville. Både han och jag är helt fast i detta. Efter så, gick vi och la oss då hade klockan blivit strax över halv 12 och jag skulle egentligen upp runt 5 halv 6 imorse,  det kändes lite tungt kan man säga! MEN, fick ett sms lite innan 6 av min arbetsgivare på min praktik och sa att jag behövde inte komma idag och kanske inte imorgon heller det var för dåligt med jobb pga sjuk fall på den riktiga personalen. Så det var bara att klä av sig och somna om. Här är man, sittandes vid datorn. När älsklingen kommer ur duschen så ska vi klä på oss, äta något förhoppningsvis och sen dra upp till skolan. Jag måste prata med syon om endel saker. Nu måste jag kika in min farmville ;]

Peace!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback