She´s a dream

Hej bloggen! Nu är jag hem kommen och äntligen hittat internet i mitt lilla hus.. Yes, så nu kanske man kan ta kontakt med omvärlden på kvällarna när man kommit hem. Ingen som hellst lust med att ligga och glo på tven hela kvällarna. Men nu så!
Och här är man, illaluktandes så man nästan spyr på sig själv. Min så kallade kära vän skulle så gärna lyssna på en person som sa att man kunde burna på 3:an på en fläck men då istället brände han kopplingen så den nästan rasade och det luktar FAAAA-AN! Så så fort man vaknar imorgon blir det att hoppa in i duschen igen och bli av med allt detta! Sen är det ett stort problem, ska jag till sthlm eller inte imorgon?! Får allt ta och sova på det.. Men nu ska jag allt ta och kika vidare!

Peace!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback