Svart som natten, men inget händer

Har inte sovit en blund på hela natten, det är verkligen helt omöjligt och sova. Jag är sjukt trött, mina ögon vill bara slås igen men kroppen är pigg?! Hur går detta ihop? Inget på tven finns det inte och inge internet får jag in på min dator så mobil bloggning för hela slanten får det bli. Har egentligen inget och skriva, inget speciellt har väl hänt i helgen. Åkt bil, sladdat och åkt lite bil är väl det ungefär. Så nu tackar jag för mig och ska glo på tven. Peace!

Permalink Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

Älsklingen då :(

Postat av: Jonathan

</3 det va de det.. hoppas du får iordning på ditt liv, hare bra.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback