Tisdag den 13/10-2009

Ja idag är det tisdag och jag är varken i skolan eller praktiken. Praktiken vet att jag är hemma och skolan behöver inte veta något. Idag är det en stor dag för lilla Sofie, det är nämligen uppkörning för min del och jag är så grymt nervös. Blir inte bättre av att det regnar och jag mår väl si så där med alltihopa nu. Jag ska faa-an klara det! Jag kommer vara så glad, så glad har jag väl aldrig varit kan jag tänka mig om jag nu skulle klara det! Sen är det bara den där förjävliga skrivningen kvar då, inte så roligt kanske?!
Jag orkar inte sitta här, nu till teven..

Peace!

Permalink Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: johanna

lycka till gumman <3

Postat av: Poppen <3

Det kommer gå jätte bra! <3

Postat av: Sara

Lämna inte oss! Synd med uppkörningen, men du tar det nästa gång!! <3 You go girl!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback