Tycker du som jag

Nu har man färgat håret, det blev inte så bra som jag hade hoppats på :/ färgade med två färger, men håret blev i en färg. Nån blandning av dom båda. Imorgon ska jag och emma mixtra ännu mer med mitt hår, jag ska ha en annan färg i som man ser att det är två färger. Ni alla som känner mig vet att jag är inte alls rädd för att göra något annorlunda med mitt hår! Jag är coool. Men snart ska jag korka upp en cider och bara vara glad och sen får man inte glömma att äta, nej nej det ska vi snart göra också. Idag var det Emma som fick välja, så det vart donken, haha! Pojkarna är och hämtar mina saker hos en vän, jag måste ju byta om. Kan ju vara ute med mjukisbyxor och se sunkig ut. Snart kommer sminket på också.
Nu ska jag titta vidare på internet.

Peace!

Permalink Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: ewelina

haha nej, du är verkligen inte rädd för att göra något med ditt hår. önskar jag var likadan, får ju panik ba man toppar det! (a)

Postat av: älsklingen

<3

Postat av: jenny - 17 år & mamma i februari

Bli medlem på bloggtrafik genom min blogg:)

Postat av: mandapanda

Du, jag typ hatar mitt hår det är rött i utväxten sen rödbrunt och svart, it sucks!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback