Var det? Ska det? Hur va det?

Tjenare bloggen, eller kanske god morgon kankse man ska skriva?!

Ingen aning om vad jag ska skriva för det som händer idag vet ni alla redan som har läst denna blogg. Men här sitter jag och inväntar att älsklingen ska vakna så vi kan äta frukost eller göra något för att sitta själv är inte så roligt faktiskt.
Min underbara pojkvän har tjatat nu på mig att börja spela wow?! Det tycker jag låter som en fruktansvärt dålig idé men som sagt you never know.. Har iaf inga planer på det nu eller på ett bra tag, kanske kanske när snön kommer, så nu hoppas alla på att det kommer ingen snö :]

Tjoho! Nu är jag uttråkad så nu ska jag allt hoppa och väcka älskling!

Peace!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback