Wolly Bolly.. Saru?!

Min fantasi till texter är så dåliga. Vet inte alls hur jag ska börja eller lägga upp allt. Helt enkelt får det bli som det blir dom som inte är nöjda med hur jag skriver behöver inte kommentera eller läsa. Middagen blev serverad efter ett tag, dock inte så gott. Runt 20.00 cyklade jag och älsklingen till coop för att köpa något att mysa med till en film, filmen vi såg var Kenny Starfighter filmen. Den var grymt bra! Jag som verkligen var fast klistrad vid teven när Kenny Starfighter var som serie för ett antal år sen verkligen avgudade denna film. Den måste ni bara se. Så här sitter jag nu, brist på annat att göra. Snart så, då blir det sängen och nanna kudde.
Mitt magont är fortfarande inte bättre, är väl tvungen att gå upp en liten stund innan va jag brukar och känna efter lite och vakna till. Jag verkligen inte vill gå upp när klockan ringer, det är såååå mörkt ute. Ge mig snö!
Nu måste jag ge mig, sängen ropar! Men först måste jag kolla in min facebok. Godnatt folket.

Peace!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback