Det är ingen som vet

Idag är det fredag och jag har inga planer dirket vad som händer. Som det ser ut nu vill jag bara dra täcket över huvudet. Vädret till låter inget annat.

Igår, äsch det hände inte mycket! Regn och åter regn, jag satt i jimmys bil hela kvällen och tittade på när våra såkallade vänner bara dumma sig och sladdade med bilar som knappt går framåt. Allt går med lite våld är det dom säger. Haha, dumma svin! När jag och jimmy hade lessnat helt drog vi upp till Mc donalds och skulle äta. Nej då har dom stängt?! När började dom stänga tidigt igen... Suck! Då var det bara att rulla hemåt. Hemma var det hur kallt som hellst i min lilla stuga satte på elementet (som bara skulle stå på några minuter) fick stå på hela natten?! Vaknade av att jag toksvettades och var varm som en ja jag vet inte vad och här sitter jag nu och väntar på jimmy. Hörs senare.

Peace!

Permalink Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: jenny

trodde aldrig ni skulle bli dom nya volvoraggarna i norrtälje;p

Postat av: frida frigren

ja det e det :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback