Don´t stop believin´

Här är jag efter en lång (läs kort) dag på praktiken. Mina arbetsskor fanns sig inte här hos Jonte så mamma fick ta med sig dom in idag till jobbet. Min dag på jobbet började 10, wiho! Ganska skön start på vecka. Arbetet var verkligen det segaste jag har gjort, max 20 spadtag, inget mer :o Så är det och vara på ett ställe med förmycket personal med lite jobb. Men jag ska inte klaga!
Nu sitter jag här och försöker få tiden att gå, det är middag snart, är hungrig som ett as. Sen blir det slapp framför tven och sen vid halv 7 ska jag och älskling cykla upp till friskis och spinna lite. Passet idag är 75min så oj vad jag kommer vara död efter. Ta en dusch och sen gå och lägga sig lyder nog min kvällskvist! Nu ska jag kolla vidare.

Peace!

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: yojjo

jävlar skulle aldrig orka spinna så länge(A) haha lata jag


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback