Spara som utkast

Hej hallå tjenare! Idag är det måndag, ny vecka och nya tag. Skoldagen har varit toppen. Mycket dock nu.. Planering efter planering inför prov som kommer, suck! För varje dag som tickar förbi i skolan närmar sig vuxen livet och allt tjaffs. Inga stora planer på att komma dit, iaf inte så snabbt. För några år sen drömde man sig bort och tänkte bara på att få gå sista året på gymnasiumet som snart visade sig att det var inte alls så jag kände nu när jag väl är där. Jag hade inte tackat nej till några till år i skolan. Vet ändå inte vad jag vill med mitt liv, det jag verkligen vill jobba med det är pengar som styr utbildningen och massor med resor jag vill göra innan jag skaffar familj. Så, jag tackar verkligen inte nej till skolan några år till om jag får säga min mening. Ja, nu sitter jag här efter middagen, mätt och belåten och snart ska jag ta fram körkortsboken och bosätta mig i den. Mobilblogg senare.

Peace!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback