Happyface

Jag har inget att skriva om egentligen?! Det är så tråkigt... Det finns endel besökare på min blogg, men ingen som kommenterar? hmm..

Igår när älskling kom hem från jobbet, blev det middag sen satt båda här och var grymt uttråkade. Vi ville hitta på något, men vi kunde inte sätta tungan på vad. Gick in till sängen och la mig ett tag, han kom självklart efter. Idéerna flödade fram dock inget som var riktigt passande för älskling. Tiden gick, till slut kom vi fram till att vi går en promenad det är de vi gör! Tog med oss ena hunden så traskade vi på. Vi gick till minnesplatsen, möttes av 3 st. Det värmde riktigt i hjärtat att se hur många det är som är så engagerade i detta och att sakerna faktiskt får ligga kvar. Vi traskade hemåt igen, men en annan väg. Som alla vet som känner Jonte, är han rätt galen med att klura ut saker han vill/ska göra under åren han lever. Som sagt, nu har det växt idé efter idé efter denna promenad. Låt se vart det här slutar! Efter promenaden fikade vi lite lätt med några mackor och fil. Då ser jag att hans mamma har fått, Män som hatar kvinnor. Alla bara öser om att den är så bra, var väl lika bra att kolla på den. OJ! Den va verkligen bra! Nu måste jag bara se 2an när den kommer.

Peace!

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: alicias

men man vet ju inte vad man ska kommenteeeraaa:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback