I´m not pop

Man mår som man förtjänar idag är det minsta jag kan säga. Igår startade kvällen kanon och slutade också bra! Det var väl egentligen tänkt att jag skulle hänga med älskling på krogen eller dit kan skulle, men det var bara det att grabbarna drog till krogen och jag var kvar hos tjejerna. Problemet kom när ligan skulle på krogen, jag var själv och inget legg hade man heller, det låg hemma hos en kompis. Kompisen är inte så duktig på att svara i mobilen (eller hur anton? :p) och där satt jag alldeles själv med en pojkvän som vägrade fatta att jag inte kommer in på krogen. Efter en stund sittandes alldeles själv dök det upp massa vänner. Kvällen blev att åka lite bil med mina små vänner Matilda och Nygren. Vi fick punktering och dom åkte hem. Där stog gänget utanför mobergs med alla bilar, det var bara för mig att välja och vraka med vem jag skulle åka med. Det hände inte så mycket mer, kom väl behållen hem iaf. Det är det viktigaste!
Jag har precis kommit hit till dumburken från en as god middag med världens bästa sällskap, de vill säga Sara, Alex och Oliver. Fick just tag på min praktikplats, nu blir det att jobba hårt i 3 veckor som en anläggare. Inget jag kanske ska jobba med i framtiden men, det är en utbildning. Jag vill bara ha sagt, min klass är bäst!
Om jag får bestämma så ikväll ska jag och älsklingen bunkra upp oss i soffan och kolla på en bra film med massa mys. Nu måste jag rota fram mina arbetskläder!

Peace!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback