I mina blåa skor kan jag göra vad jag vill

Nu är man mätt och belåten. Eller? Inte riktigt va. Maten var inte alls på topp! Det var bara att hugga i ändå, sånt som händer vissa dagar. Nu har jag iallafall min älskling (läs mobil) hemma igen. Jag fick me mig Jimmy till täby C. En väldigt snabb visit blev det dit, det är alltid trevligt med sällskap. Hämtade mobilen, gick till donken och sen hem. Jag är alltid så glad när jag är med den filuren. Ikväll är mina planer inte riktigt planerade, det blir vad det blir. Fick veta idag att jag har skolkort på måndag och jag ser ut som fan i mitt hår. Jag vill klippa mig, plånboken säger dock nej till det. Måste flörta in mig lite hos min käre mor. Min förbannade förkylning blir bara värre och värre, känns som om jag har feber. Kan dock vara det, men hoppas inte!

Peace!

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: lollan

hejsan snygging ;D



Är också sjuk o blir bara värre o värre, men vi ses ju i morgon jue :D super nice, pussoKram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback