Inte illa pinkat

Jag orkar inte vara sjuk.. Speciellt inte när jag har influensan.. Jag har jätte svårt att gå, mina fötter känns som om dom är bortdomnade(?). Händerna där emot känns som dom väger bly och ingen ork i varken armar,ben eller kroppen i övrigt. Orkar knappt skriva på tagenterna, mobil är för tung.. Hjälp?! Jag orkar inte vara sjuk. Och självklart måste jag vara hemma! Dom på vårdguiden idag när jag ringde "Du får absolut inte gå till skolan eller sjukhuset nu när du är sjuk" Ja men va tänker ni med? Självklart att man inte går och träffar en stor folkmängd när man är sjuk. Absolut inte när man har en influensa. Jag som hatar att vara hemma och dessutom måste jag vara lite isolerad ifrån alla andra. När jag kommer hem ska jag kura ihop mig i sängen och kolla på film, ja det ska jag göra!

Peace!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback