It´s my life

Så där jag, nu var en skoldag och middag avklarad. Riktigt roligt var det i skolan, det var länge sen. Arbetet vi håller på med är ganska komplicerat. Frågor hit och dit, grupper ena till den andra. När man är klar med ena arbetet ska man helt plötsligt bli indelad i en ny grupp och göra ett annat arbete - ett nytt sätt att komma in i klassen! Min skoldag var absolut inte lång. Idrott (som jag för övrigt inte visste om), SO och sen SO, sen var min dag klar! Imorgon ser den nästan likadan ut, slutar samma tid. Idag efter skolan fick jag så snällt leka med Daniel och Jimmy sen drog jag hem till älskling och åt middag. Här är jag! Framför datorn -.- snart så, så ska jag brotta ner älsklingen i sängen och pussa på honom. Tjiiiing!

Peace!

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: jenny

hah,nej de är det inte:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback