jag vill inte, jag vill inte, jag vill inte mer

Det är typ hemskt så kallt det är ute och det är bara september. Inte konstigt att man blir förkyld, kallt när man går upp. Då klär man på sig så man inte fryser, mitt på dagen blir det hur varmt som hellst, då klär man av sig lite och där är man senare på kvällen. Inga kläder på sig nästan och blir förkyld och får lunginflammation och allt va det heter.

Natten var hemsk, kan verkligen inte sova när jag är föryld. Snorar och äcklar mig så jag blir tokig. Så självklart glömde jag att stänga av elementet igår innan jag somnade, så jag vaknade 1 timme innan klockan ringde. Skit kul, vilken grej! Så, jag försökte somna om med allt mitt snorande, rinnande och nysande. Det gick men det var bara det att jag vaknade lite fort igen, då ringde mamma och här sitter man nu. Är inte alls pigg på att dra till skolan. Ingen ork överhuvud taget.

Peace!

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Fia

Haha jo, det är ju hemskt ju! spillan & volvo raggare, riktigt hemskt haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback