Körsbärs saft

Hua vad skönt, jag somnade runt 9 igår kväll och vaknade helt utvilad runt halv9. Dock fortfarande förkyld som satan. Jag blir tokig på mitt hår, det står åt alla håll och kanter -.- nu är det dags att slänga fram platttången om man ska fixa håret. Är inte så nöjd med det på ena sidan, ville ha det kortare, såg kortare ut igår. Sånt där små fix kan man fixa själv!
Idag blir det skolan, som jag ska upp till snart. Efter skolan har jag inga planer, ååh så skönt! Inget pluggande behöver jag göra just idag. I helgen är det dags för en tur till Ikea med min mamma, måste handla saker till min stuga. Nya möbler och hyllor. Kanske släpar med mig ett och annat till, vem vet?!
Oj, nu måste jag fixa lite och sen skola!

Peace!

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: yojjo

nu har jag blogg igen xD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback