petersonsofie.

Gasch så trött jag är, jag får verkligen inte vara dett egentligen. Har så mycket att göra. Filmen var super, kollade på flickan som lekte med elden. Planerna var att äta kina/thai efter men icke sa nicke, thaien var inte öppen och ingen var dirket sugen på kina, så pizza och sallad fick det bli. Hemma bosatte jag mig i soffan med dumburken i högsta hugg & här sitter jag än?! Inget vidare går på teven, kändisdjungeln och ensam mamma söker är det som står på schemat. Men nej, jag tänker inte kolla på det världelösa programmena. På tisdag ska jag klippa mig och sen onsdag blir det färgning av mitt och mammas hår. Men nu ska jag kila ut till min stuga.

Peace!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback