Sex on fire

Jag verkligen hatar, hatar att vara förkyld! Som sagt ikväll blir det fest, som jag inte är ett dugg taggad till just nu. Vill hellst dra över täcket över huvudet och somna om. Känner mig så uppblåst, ful och är helt glansig i ögonen. Hostar och fräser gör jag för den delen också. Snart kommer Sara hit och ska hämta mig, ska umgås med henne och Oliver såmedans min pojke och hans pappa klyver och staplar ved. Ska försöka hålla på mig inne så mycket som möjligt ikväll. Juste! Noppade mina ögonbryn för ett tag sen, hade nästan glömt bort hur ont det gjorde :o tårarna och nysningarna kom och gick hela tiden. Har förmodligen en nerv till näsan somgår vid öronbrynet, hur jobbigt som hellst. Nu måste jag fixa det sista här. Skriver senare!

Peace!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback