Sicken tur

Jag glömde ställa klockan imorse, vaknade av panik. Trodde verkligen den var 12, men icke. Den var bara 9, när jag öppnar ögonen helt ser jag att älskling är hemma, hmm nu fattar jag ingenting. Börjar lite senare idag så då kände jag att idag får det bli ett inlägg såhär på morgonen. Anledningen till att jag börjar lite senare är att vi har minnesstund i skolan, jag kan verkligen inte förstå att du är borta, borta för evigt.

Igår kom Sara och Oliver på besök, satt mest och försökte prata fast det gick sådär, hah! Fick springa efter Oliver hela tiden som ville leka. Mig gör det inget, han är så gå och rar han. Efter dom hade åkt bunkrade älskling sig framför dumburken och jag låg i sängen. Då bestämde jag mig att cykla upp till coop, jonte vill följa med han också. Inte helt fel med sällskap. När vi cyklade tillbaka följde det även med lite godis och hemma igen bunkrade vi upp med godis och massa mys i soffan till en film.

Peace!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback