Son of god!

Här sitter man nu, alldeles utmattad efter ett pass ki box på friskis. Hur sjukt skönt som hellst men jobbigt. Jag trodde aldrig det skulle vara såhär sjukt kul fast det är jobbigt. Idag har jag varit i skolan, fyfan va onödigt det är där ibland. Jag vet faktiskt inte vad vi gör där just nu. Hade prov som ingen i klassen klarade nästan, vi hade bara haft en lektion innan provet, så omprov blir det för bunten! Efter skolan drog jag hem till älsklingen och mös lite, lite senare drog vi ner på stan och köpte skor till mig. Skor till min träning.
Imorgon får jag se vad dagen erbjuder på! Nu till sängen.

Peace!

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Yojjo

när man trännar och gör ett bra jobb får man alltid lida dagen efter haha ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback