Ett väldans långt inlägg..

Jag vet tyvärr, såhär dåligt uppdaterat har det aldrig varit skulle jag tro. Har inte haft lust eller ork till att sätta mig här och skriva.. Men nu så!

Söndag
Satt här och hade grymt tråkigt. Ringde till en vän, vi bestämde att vi skulle åka på streetrace. Han kom och hämtade mig, jag hade med mig kameran för han skulle köra där hade han tänkt. Åkte hem till honom och hämtade pengar, väl tillbaka in till staden får vi soppatorsk! Sisådär efter 10min kommer hjälpen. Rullar in, hämtar upp en annan vän (han fick åka i andra bilen, bilder finns varför). Åker till ett avskillt place, dom skulle promt leka av sig med bilen och jag fick ta kort?!. Efter det åkte vi till ett annat ställe väl på polisen ser på när min vänns bil kommer i korsningen i en sladd. Polisen efter på sturt! Vi efter i en annan bil, då ägaren till denna bil åkte i min vänns bil. Han blir stannad, får böter och sen är det igång igen. Nu kollar jag och jimmy på klockan, inget streetrace här inte! Nu ville en annan kompis testa bilen (då tydligen den är grymt rolig att sladda med?!), han åker iväg innan oss. Vi efter efter ca några minuter. Inget däck skrik hör vi, då ringer jimmys mobil. Bilen är sönder, eller rättare sagt det är punktering.. Där hamnade vi hela dagen/kvällen. När allt var fixat blev det ännu mer lek och sen åkte jag och jimmy och åt!






Måndag
Skolan och sen inte så mycket, satt mest hemma och pluggade på körkortsboken. Dåligt med information!

Tisdag
Var till skolan en sväng och pluggade på lite som jag har missat efter det drog jag hem till älskling och skulle lämna lite saker och sen var det dags till täby C. Min mobil skulle lämnas, skit mobil! Efter en titt på min bankkort kom jag på att jag kan shoppa lite också! Hade redan lagt undan pengar för körkortet, duktiga jag. Gick runt där och strosa i några timmar, det var faktiskt ganska skönt att gå själv. Får bestämma helt själv vart och när man ska gå och i vilka affärer. Jag hittade en del, ett par skor, 2 klänningar, leggings och lite hårfix.. Jag är i behov av nya underkläder men dom hade inte min storlek i bh?! Inte på hela hm, vad är det för ställe? När jag var klar med mitt drog jag mig tillbaka till byhålan. Fick middag och fika hemma hos älsklingen. Oliver och Sara kom på besök. Senare på kvällskvisten drog jag ut med min kära vän Jimmy. Inget dirket drag ute kan man säga, men man gör det till man vill ha det. Juste! Vi fick punktering, men vi åkte ändå, haha! Sen var det bara hem till älskling och sova.

Onsdag
Här sitter jag och ska snart ta fram körkortsboken, det börjar närma sig med skrämmande steg! Det är skit väder ute, så inget lär hända. Jo! Min vän Jimmy skulle höra av sig lite senare efter han hde gjort något. Blir säkert att leka med honom, jippi! Återkommer sen.

Peace!
 

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: ewelina

dricka eller? ;) <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback