Dagen att minnas, 02/09-09♥

Det är helt ofattbart, kan fortfarande inte tro det. Sitter här med mitt storafrågetecken. Här sitter jag och vet inte om jag ens klarar av att skriva detta, ser knappt tangenterna. Nu ska jag inte sitta här och skriva att vi var väldigt bra vänner, det var vi inte. Man umgicks och pratade. Kommer aldrig glömma stunden nere i hamnen när ni pojkar sköt golfbollar ut i vattnet och du hade verkligen hoppats på att träffa ena båten som låg där inne, boll efter boll sköts, men ingen träffade. Du tröttnade och ville åka ett varv på stan istället. Du skulle alltid kommentera något så man vek sig dubbelt av allt skratt. Är väldigt glad över att jag fick lära känna en sån underbart glad och fin människa som dig. Tänk om alla skulle ha ditt mod och din styrka. Inget kommer vara som förut, kan inte gå tillbaka till det som inte finns. Har sagt till mig själv att jag var lyckligt lottad, att ingen av mina vänner har gott bort och här sitter man.. Jimpa, vila i frid♥






R.I.P
Jimmy Sundström
17/08-1991
02/09-2009

Permalink Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: therese westlin

usch vad hemskt:(

Postat av: johanna

:( <3

Postat av: Sara

Usch, jag beklagar! :( Du vet att jag finns här om du vill prata? vilken tid som helst på dygnet! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback