This is the end for you my friend

Efter den här helgen känner jag mig att om jag ska komma till liv igen måste jag sova flera veckor. Så sjukt sliten. Två 20års kalas, det tar på krafterna.

Fredag
Jag och älskling med kompisar åkte till Dennis, han som fyllde 20. Började dricka lite där och sen ner på krogen var det sagt. Jag med min fulla (läs tomma) plånbok struntade i krogen eller rättare sagt min ekonomi just nu tillåter inte det. Kom hem till jonte runt 5-6 tiden på lördag morgon. Så jag åkte med jimmy hela kvällen, lite billigare så.

Lördag
Vaknar upp kommer inte ihåg hur jag kom till sängen och vart är min pojkvän?! Men efter ett tag kom mitt minne tillbaka och jag fick spendera en lång tid i badrummet. Jimmy kommer och hämtar mig så drar vi hem till mig, jag äter och vi spelar fyra i rad. Bilen rullar in igen, möter upp galna gänget och åker upp till Jimpa. Klockan börjar ticka mot middag så jag och jimmy drar hem till honom. Maten blev precis serverad, ölen öppnas och där var det igång. Satt ett tag hemma hos honom, där fick jag veta lite pinsamma saker om honom när han va liten, fick även se massa bilder! Vi blev hämtade hos honom, åker hem till älskling. Bytte om och hämtade lite dricka och sen bar det av till Guran, han fyller 20 idag. Där var det grymt. Vi blev dock inte så länge där, jag och jimmy kom sent dit och festen slutade tidigt. Jag drog mig upp till statoil och sen hem till älskling och här jag, trött och sliten.

Söndag
Ja det är idag det och jag mår piss! Det blir inte bättre av att jag är dunder förkyld. Har väl inte gjort så mycket idag. Datan,tven och sängen. Min älskling kommer hem om ett par timmar, förhoppningsvis är han glad och gosig så kan man spendera lite tid med honom. Oh! Vad jag har saknat honom. Om jag får bestämma idag så vill jag dö framför tven med massa godis och en bra film. Faa-an, imorgon är det skolkort. Jag verkligen hatar det.


                   -Det är du och jag, du och jag jonathan. Jag älskar dig!

Peace!

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Sara

Älskade, underbara Sofie..Det är du och jag för alltid!! <3 Du är så underbar så det är inte sant! Jag är så glad att ni hittade varandra så VI kunde hitta varandra! Vad det än är, vilken tid på dygnet som helst, så är jag bara ett samtal iväg! <3 <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback