Lätt som en plätt!

Som sagt som jag skrev igår, att jag inte hade några planer för gårdagen. Det var bara bullshit! Jag visste precis, vi skulle ha en överrasknings fest för en vänn och jag vet inte om hon läser denna, då är det lika bra att vara på sin säkra sida. Allt var planerat och klart redan i tisdags, som sagt vi är bäst! Så igår var det tänkt att jag och tjejerna skulle sitta hos älskling och fira henne. Men det slutde med att folk från både höger och vänster var här. Mycket trevligt! Några skulle hem och några drog till krogen, här satt jag med en full johanna och två nykta pöööjkar, då ringde jag älskling och kollade om jag kunde komma och det fick jag. Då var det bara styra kosa dit! Inte något jag dirket skulle säga var roligt, inget folk dirket och sen va/är man sliten pga allt som har hänt under denna vecka. Så man kan säg att kvällen var super!

Idag, är man så tvungen att röja undan allt ifrån igår. Inte direkt det roligaste, men dock måste göras. Om drygt 3timmar drar jag, älsklingen och hans mamma till Sara och Alex, ska sitta barnvakt åt Oliver. Sen får kvällen avgöra vad jag ska göra. Nu ska jag kila till älskling.

Peace!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback