Vänner för alltid

Och här är jag nu igen.. Det blir mycket skrivande nu när man är hemma och är sjuk.. Finns inte så mycket man kan göra ändå. Men idag, idag är jag grymt mycket bättre! Idag kan jag till och med ut och träffa mina underbara vänner, ska äta middag med en av dom ( : men som sagt, det kan vända snabbt som attan igen. Det är nästan farligt att vara hemma och ta det lungt i några dagar, man hinner och känna efter hur man mår. Där av tror jag att jag är så mör i kroppen, ibland känner jag mig som en seg råtta och huvudet känns som om det väger hur mycket som hellst. Nej usch, nu vill jag inte bli sjuk något mer på ett tag. Efter denna här vecka, så på måndag blir det träning för hela slanten. Men nu ska jag hämta min glass som jag inte åt upp igår och frossa i soffan och kolla på en bra film.

Peace!

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Sara

Hörru, var försiktig nu! På måndag är det en vecka typ sen du blev sjuk, så du har nog inte hunnit bli fri från allt till 100%.. Men det är bara mitt tips! Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback