Dom som inga pengar har får gå med byxorna bar

Sådär.. Nu en helg avklarad!
Igår stack jag och 4 kompisar till Jönköping, Elmia mässan. Jag fick köra hela vägen dit och hem. Dom rackarna drack heeeeeela dagen.
Det fanns en heldel fina bilar, jag blev kär i massor. Kostade en slant att gå in, så 3 av 5 gick in på mässan. Jag och två till. Dom andra två stannade ute och kollade på cruisingen. Om jag hade haft mer pengar skulle jag ha handlat massor där. Haha, det kanske var tur då att jag inte hade några pengar.
Helt klart kommer jag åka ner nästa år igen. Men kanske då med en annan bil, det va lite tråkigt att bara åka till parkeringen och sen dra in på mässan. Menmen.. Man lär sig av sina fel!

Vid 5 snåret kommer jonathans bror med familj. Vi ska nämligen äta lite påskmat.. Eller, inte påskmat men vi ska fira påsk eller vad man säger. Till mat blir det tacopaj och sen KRÄFTOR! Åjävlar. Det är så himla gott.
Menmen.. Snart tänkte jag ut på en promenad med hunden och försöka få med mig jonathan!



En bild av tusen bilder det togs i bilen. Här var det fullt ös. Efter ett tag däckade gänget i baksätet, hahaha.

Peace!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback