du och jag kan bli ihop

Jag är nöjd över mig själv - svenska nationella B gick över förväntan bra!
Jag valde ett ämne som var helt rätt för mig. Åh, så nöjd jag är. Men hoppas lärarna tyckte detsamma om den?! Jag var sist kvar ifrån min klass. Satt i 5timmar och skrev si så där 14 ren skrivnings sidor. Men kladd papper blev det 4sidor.
Ikväll ska jag inte jobba - ganska skönt faktiskt! Jag är super trött och sliten.
I veckan började jag mitt nya liv, inge godis eller gottis för mig inte! Har även börjat tränat. Här körs det hårt från början. Idag tyvärr blev det en chokladkaka, det var bara för att jag va tvungen att hålla mig vid liv när jag skrev nationella. Men nu är det slut på godis ätandet!
Jag är såååå stört sugen på att hitta på något ikväll, men jag vet inte vad? Kanske tvingar med älskling på att göra något, han ska jobba imorgon så det lär bli en tidig kväll för honom om han inte ska dricka.



Jag är så less på detta väder vi har nu. När blir det sommar och sol?
Men vädret biter inte på mig, jag är ute och tränar ändå. Igår va jag ute på ett träningspass när det snöregna. Det är sååå skönt att vara ute helt själv med musik pumpandes i öronen.
Jag har hittat på ett eget tränings schema som jag följer, har iofs bara gjort det en dag. Men idag ska jag på´t igen!
Har nog planerat in att jag ska gå en liten runda med johanna, jenny och såklart lilla bebben Elina :)

Jag älskar min pojkvän.


Peace!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback