En hel dag utan piller är som att sitta fast i en kö med bilar när man har bråttom.

Är helt less. Datorn har varit död en tid nu. Inte länge, bara någon dag. Men det känns.
Det finns inget att göra när man går hemma bara. Tven är väl i nödfall. Jag hatar verkligen att kolla på tv. Usch! Jag blir så trött av det.

När datorn sa upp sig hann jag med en besök hos läkaren, jag äter nu mera pencilin. Inte så roligt, men jag blir friskare fortare!
Idag, åkte jag till skolan. Försov mig med någon halvtimme. Det gjorde inget!
Vi hade lådbils bygge idag. Hela bygg skulle bygga en för varje klass och sen tävla. Min klass kom 2a. Inte illa pinkat! Vi hade även olika stationer med klurighets grejjer. Det va jätte kul!
Har även hunnit med en sväng hem till min mamma. Det är alltid lika kul att åka dit. Vi har så mycket att prata om.

Har väl annars inget att skriva. Det har inte hänt så mycket mer!

Peace!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback