frid och fröjd

Hämta lillebror skulle jag göra. Men som vanligt var det bara INTE att hämta honom. Jag fick stanna där och hjälpa lite med saker. Menmen det gjorde inte så mycket, jag hade ändå inget att göra.
Nu hoppas jag på bättre tider, jag älskar vädret! Får bara hoppas på att det håller i sig heeeela sommaren :) Usch, jag är så less på min bil kom jag och tänka på just nu, inte vet jag varför :p
Jag vill ha en annan, en kombi! Så våran älskade hund kan sitta i bakluckan och leva rövare än i baksätet. Det blir så äckligt med massa hår och allt han spintar sönder. Inte det minsta roligt! Men sånt är livet när man har djur!

Ikväll ska jag vara fyllechaffis till min mor och c/o. Tjänar lite extra pengar. Det är alltid bra!
Juste! Om det är några som kommer ihåg det så när jag fyllde 18 fick jag en bil i födelsedags present. Jag har aldrig kört den, knappt sett den själv. Men jag vet hur den modellen ser ut och jag vet vad det är för färg. Men den är såld nu! FAA-AN SÅ SKÖNT!
Nu är den ute ur mitt liv. Imorgon eller någon dag här snart ska jag åka till dom som köpte den och få sista av pengarna och sen skriva kvitto. Sen är den helt borta ur min ägo!

Ååå, nu kom älskling hem. Nu ska jag hoppa på honom och pussa ihjäl honom. Som jag har saknat honom idag. Det är en sån dag idag känner jag. Jag behöver honom. Han är bäst!



Det finns två grabbar som gör mig hel. Elvis är en för sig. Han är speciell. Det finns ingen som han!
Han är och kommer förbli min och jonathans. Nu har han äntligen kommit i rätt händer. Missuppfatta inget nu.
Men han behövde att komma till oss. Vi uppfostrar han till en hund. Inte till en rolig leksak.
Detta är en hund, han behöver oss 24/7.
Han kan inte komma till oss och säga att han har ont, är hungrig eller något liknande.

Peace!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback