Get back to me.

Det är ganska pirrigt, jag ska jobba ikväll. Nya ansikten och nytt jobbfolk! Men det ska bli roligt. Jag är inte rikgti i form för en sen natt men det ska nog ordnas! 
Idag på täby hittade jag en hel del. Jag fick med mig ett par leggings, ett skärp, två tshirts och en vanlig tröja och allt handlade jag på gina tricot. Kände att jag skulle behöva ett par jeans. Men jag hittade inga!
Älskling fick med sig cd-skivor. Ingen hitt tyckte jag. Han köpte bara dålig musik! Menmen. Kan man inte alltid tycka lika, då kan det lätt bli fel!

Nu sitter jag och väntar på att E & A ska komma med en domkraft till mig. Jag har nämligen suttit och pillat ur dubben ur mina gamla vinterdäck. Så dom kan bli mina sommarsulor.
Jag har ett par sommardäck, men inga på fälg. Det kostar skjortan och det har jag inte råd med nu. Då får man göra det bästa av situationen! För till jobbet och skolan måste jag komma till.
Jag sitter fortfarande och tänker på polisen igår. Dom uppträdde konstigt. Kollade skumt på bilen och sen tappade dom bort sig vad dom skulle säga hahahaha. Jag va inte ett dugg nervös när jag skulle blåsa.
Ena polisen frågade -"har du blåst någongång i en sån här?" jag svarade glatt och skrattade -"ja, på körskolan!"
Men jag frågar mig själv, kan man säga att jag har blivit stannad med tanke på att dom väntade med att låtamig blåsa och visa körkort tills jag hoppade ut bilen på parkeringen..

Måste ta vara på tiden jag har med älskling nu innan jag jobbar.

Peace!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback