Half of my heart

Har egentligen ingen skriv ork alls. Mina ord är som luft. Det känns helt meningslöst att skriva, speciellt när inga typ som läser eller kommenterar.

Idag har det varit en bra dag. Varit med dom bästa och vädret har varit på topp och är fortfarande!
Snart ska jag hoppa in i duschen och sen dra iväg och äta med jonathan.

Imorgon är det mösspåtagning, låter inte såååå roligt. Men jag ska gå ändå!
Det är valborg imorgon, vad händer?
Jag funderar skarpt på att vara nykter, kanske ska jobba? Jag vet faktiskt inte.. Måste ner på jobbet och kolla!



- Jag bara läääääääängtar tills sommaren är här på riktigt och här för att stanna!

Peace!

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: victoria petersson

ge inte upp gumman :) du får läsa och kommentera du med så får du själv kommentarer :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback