ibland tänker man inte så långt

Solen tittade äntligen fram!

Jag trodde jag kom på världens bästa idé! Men det var den inte...
Elvis vill hela tiden vara ute, speciellt nu när det är såååå fint väder ute. Så jag kopplade på honom selen och två koppel. Gick med honom ner på tomten och satte fast honom i trädet.
Varje gång jag var ute så låg han och solade. Elvis är inte så hajj på andra hundar, han hoppar och skäller när han ser dom. Menmen tänkte jag.. Han hade skött sig bra när jag tittade på när hundar gick förbi.
Jag tittade inte till honom på 10minuter eller lite mer. Jag sitter här vid datorn med musik som pumpar ut ur högtalarna och hör ett svagt ljud från vägen -hallå,hallå,hallå? inte tänker jag på att det är till mig han kanske ropar.
Ett ljus går upp, Elvis är ute.. Då sprang jag nästan ut. Han utbrister sig - din hund är här ute på vägen.
Jag hämtar in Elvis och ingen skada är skedd. Förutom att selen är sönder. ÅH! Jag blir så less.
Så nu är det bara att köpa ny :/

Nu ska jag dra med älskling till vallentuna.

Peace!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback