Jag öppnar mina ögon och ser verkligheten sakta men säkert kommer fram smygandes

Som jag skriver titt som tätt: jag ska nog tabort bloggen. Jag har ganska många som läser min blogg, men vart är kommentarerna?
Inte för att jag skriver såååå himla super kul! Men isf tycker jag att ni som läser skriver det. Så jag vet vad ni vill veta om mig!

Just nu i mitt liv står det stilla. Jag är mest deppig och nere. Inte så kul nej jag vet! Men sånna tider kommer också. Snart är jag tillbaka i verkligheten. Har ganska mycket att styra upp om jag säger så.
Jag bor näst intill hemma hos jonte, vi har precis skaffat hund (vi skaffar hund ist för barn, haha), jag tar stundenten och måste leta jobb. Ja ni fattar säkert!
Kärleken spelar sitt otroligt roliga liv, det är som en bergochdal bana. Man vet inte riktigt när det tar stopp eller är bra.
Aja.. Man får väl helt enkelt ta dagarna som dom kommer just nu!

Idag har jag bara varit med hunden och kompisar. Det blev en härlig dag i solen och tittade på när Elvis lekte för fullt med sig själv hahaah.
Det blir så att jag och älskling åker dit efter detta inlägg med hunden. Det är sååå otroligt kul att se honom lycklig!



Peace!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback