Min hatt den har tre kanter.

Fyfasiken vad jag är mätt! Det blev en hel tallrik med kräftor och efter det smällde jag i mig en bit tacopaj. Det fanns efterrätt, men jag orkade verkligen inte.
Snacket går nu mellan mig och jonathan om bilbyte och eventuellt en till bil. Jonathan har så mycket planer i huvudet så man blir alldeles snurrig. Inte kan han bestämma sig hur han vill göra!
Men allt detta återstå att se!

Åh! Vädret är helt underbart och jag sitter här?! Man blir ju helt jävla galen..
Måste bli bättre på det. Men tur att det är lov nu så det är bara att dra sig upp tidigt och sen ta en lååååång och skön morgon promenad med hunden.
Nu ska jag ta en yttligare promenad med hunden.



Peace!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback