Ni är fan inga kändisar, två fula tjockisar

Skolan var verkligen inte hitt! Eller.. Det beror på hur man ser på det. Första lektionen hade jag lika gärna kunnat slippa! Det var mest massa babbel på alla. Jag var en av dom. Klassråd kallades det! Men det vet jag inte om jag kan kalla det. Menmen.. Sen var det dags att ta fram hjärnans sida som man tänker med, inte det lättaste.
Lektionen gick över förväntningarna. Jag är super nöjd!
Lunchen kan jag inte sätta på min plus sida, korvbuffé eller vad dom kallade det. Inte gott! Men lite gick ner.
På rasten hämtade jag upp pappas hund.

Fick sluta lite tidigare, för den lektionen vi skulle ha sist blev flyttad. Huuuuh, vad skönt! 
Då var det bara att hämta min tok hund och åka till hinderbanan och släppa dom två. Dom är alldeles för söta tillsammans!



Ikväll hoppas jag på att vädret blir lika fint, så kan man ta med sig båda hundarna på en lång promenad om älsklingen vill det. Han är nog inte lika på det som jag är!
Får se när min fader kommer och hämtar Tullan. Hoppas det inte blir allt för sent, då vet jag inte hur man ska lösa det med att båda hundarna får en blund inatt. Kanske man får göra att Jonathan sover i sängen med Elvis och jag med Tullan i soffan. Inte lika kul, jag vill ju sova med älsklingen. Man får göra det bästa av situationen..

Hade tänkt hoppa i soffan och invänta älsklingen. Har ingen aning vart han är.. Bilen är här, men inte han?!

Peace!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback