sofie - är av grekiskt ursprung och kommer från ordet sopheía som betyder 'vishet' eller 'Den kloka'

Nu har en dag gått.. Jag har varit ute och åkt som bara den. Jag vaknade av att älsklingen ringde och väckte mig. Efter samtalet önskade jag bara att mina ögon ville slutas igen. Nejnej, då var det bara att springa på toa och sen va dagen igång.
Jag åkte till jonathans jobb, pratade lite med honom. Hämtade upp E & A. Vi åkte och käkade. Sen var hela dagen avverkad. Älskling kom hem från jobbet, vi möttes vid vickningen så han fick äta och så ville A också äta.
Haha, jonathan som fyller 20 idag ville självklart dra ner till bolaget nu när han får det. Så jag fick åka och lämna en sak på jysk åt honom så han fick som han ville.
Elvis fick en spring runda på hinderbanan med mig, A & E. Han älskar det för varje dag som går! Han är så söt när han verkligen går efter oss för varje steg vi tar.
Om vi hoppar över en sak så försöker han verkligen göra likadant. När han vet att han inte kommer över eller gör fel så blir han alldeles till sig så han blir jätte jobbig.
Tänkte hoppa in i duschen nu, jontes bror m familj och några till kommer snart.



Det är helt sjukt hur ni två kan vara som ett plåster i mitt hjärta, det finns bara ni två.

Peace!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback