solen skiner och alla är glada. nu börjar det bli vår!

Jag är as glad idag! Vädret är fint, skolan går bra och dagen är allmänt bra idag. Skönt!

Idag vet jag inte alls vad som händer. Jonathan jobbar sent, så jag får väl ta hunden och gå på en lång promenad. Igår kväll ganska sent gick jag en lång promenad. Gjorde en hel del övningar. Kom hem ganska sent. Skönt ändå!

Jag satt kvar i bilen en stund efter och bara tänkte. Kände att det behövdes!
Fick en stund för mig själv. Det behövs ibland. Annars så spyr man på varandra om vi träffas hela tiden och sen har man inget att säga till varandra.
Blir lite bättre om Jonathan ska flytta. Då ska jag försöka bo hemma lite mer, använda min stuga till fullo.

Nu tillbaka till lektionen. Det är dags för religion. Fy fan!

Peace!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback