trött och sliten

Dålig uppdatering!
Nu på senare dagar har det hänt lite. I onsdags fyllde jag år. Det va inge drag hemma hos mamma då iaf. Mormor och morfar, kentas föräldrar, mamma, kenta och jonathan va och fira mig. Ganska skönt!
Fick inte så mycket, men det jag fick va pengar, duschset och en jätte jätte fin vas från kosta boda.

Torsdagen blev det att åka till uppsala. Där blev det 2 stopp. Biltema och Jula! På biltema blev det ganska mycket saker. Inget till mig själv, utan allt va till bilen!
På jula blev det hundgaller eller kompostgaller. Så nu kan Elvis springa på altanen utan att rymma, hahaha. Sen köpte jag lite lampor till bilen.

Fredags, igår då alltså! Jobbade jag, men jag började inte förns klockan 22:00. Arbetspasset gick väldigt långsamt. Menmen, det var kul!

Sådär, nu har ni en uppdatering.
Försöker skriva lite rader lite senare :)

Peace!

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: jenny - mamma till elina

Nångång i agusti hade vi tänkt oss ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback