Vintern va oändligt lång jag klippte mej inte en enda gång nu lyser solen stor o stark i skog och mark

Haha, jag är värdelös på att både blogga och hitta en design som jag gillar. Hellst av allt skulle jag vilja göra en själv. Nu ser den iaf inte tråkig och ful ut!
Igår var jag ute hela dagen, det känns i kroppen. Det är så skönt! Måste passa på att ta vara på solen nu.
Idag är det lika fin, om inte finare, väder ute så jag ska nog dra mig ut snart med hunden på en skön lång promenad.

Igår ikväll gick jag och älskling på en lång ganska powerwalk promenad. Tog en likadan i måndags. Jag ska nog börja med det! Elvis fick stanna hemma under kvällen. Det går inte riktigt och ta med honom än. Han vet inte riktigt hur man ska bete sig! Synd. Men varken jag eller pojken orkar bli så förbannade på Elvis. Vi tycker synd om honom!
Men snart så. Jag ska gå lektioner i lydnad, klicker och sök. LÄNGTAR!
Nog om hundprat!

Jag fick just ett sms om jobb. Yes! Så på fredag och nästa fredag ska jag jobba. Åh, vad skönt!
Då får grabbarna vara hemma och chilla tillsammans. På lördag har jag en överraskning till min underbara älskling. För han fyller år imorgon, 20år! Men jag vill fira honom själv, bara han och jag. Det händer inte så ofta att vi är tillsammans själva. Bara när vi ska sova.

Hej och hopp! Nu ska jag kila ut i det fina vädret.



Peace!

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: victoria p

du får höra av dig någon dag så får vi ta en prommenad tillsammans kanske till och med en fika och snacka lite skit oxå :)

miss you girl<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback