We are going up!

Mösspåtagning har det varit idag. Det var helt okej! men seeegt. Menmen.

Ikväll blir det en hel del valborgsfirande, men dock nyktert. Jag ska vara chaufför ikväll! Det kan bli en upplevelse det också.
Jag är van, kan man säga. Efter har jobbat några helger på jobbet så är man van, man bryr sig inte lika mycket om vad folket säger eller gör. Jag bara hänger med i ledet!
Jag hoppas verkligen att jag kommer ut på praktik nästa vecka och 2 veckor framåt. Orkar verkligen inte vara hemma eller i skolan bara.. Men det kan vara rätt skönt ändå nu när det är så nära studenten, det är ganska mycket som ska fixas och matchas.
Känner på mig att det inte kommer bli en tidig kväll idag. Alla ska väl ha skjuts överallt :) haha. Men det gör inte mig något. Ska inte upp tidigt imorgon.
Jonathan ska ha lite folk hemma, så jag sticker där ifrån! Han får vara själv hemma med sina home boys. Det kan behövas!

Nu ska jag fixa lite!
Peace!

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: victoriapetersson

nej de kan jag förstå. Jaa de måste vi faktist :) <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback