you kill, I grill!

När jag vaknade imorse och var såååå sjukt taggad på en härlig lång promenad med mina grabbar. Men det ändrade sig ganska fort när jag kollade ut genom fönstret. Jag såg snön! Så jag bäddade ner mig igen i sängen med jonathan. Gick upp efter tag. Det gick inte att pina sig i sängen.
Satte mig vid datorn, men den blev ganska fort upptagen av jonathan.

Har tänkt mig en promenad med Elvis, men är inte så sugen på det när man kollar ut. Men han måste ut han med!
Hahaahah, nu när jag skrev om Elvis kom jag på vad som hände igår.
Jag och jonathan va ute och gick med honom. Vi gick till en fårhage, inga får går där ännu. Vi släppte honom lös, han älskade det! Ett kort tag efter fick han syn på en pinne, så jag och jonathan började kasta till honom. Han sprang runt,runt,runt som en galning.
Jag gick runt för att leta efter en ny pinne. Kollar upp. Ser hur högt vattnet är och dels del är inne i hagen. Det brukar det inte vara i vanligafall när vattnet är i sin vanliga form.
Så jag ber jonathan kasta en pinne i vattnet och kolla om han gillar att bada. För han är heeeeeeeeeeeeelt tokig i snö!
Hahaha, Elvis kastar ut sig i vattnet och simmar runt där som en tok. Om han inte hittade pinnen jonathan kastade ut så tar han med sig vass, bara för att få med sig något in på land igen.
Hahaha, han är så söt! Efter ett tag när han tröttnade på att simma ser jag hur han skakar. Han frös.
Då var det bara att ta på honom selen och traska hemmåt. Väl hemma igen fick han sig ett bad. Han luktade hur äckligt som hellst!





Efter duschen fick han ligga i badrummet och torka. Inte det minsta nöjd. Men både jag och jonathan orkade inte springa efter honom med en handduk och torka eller dammsuga upp allt hår.
Bara en stund efter jag hade badat Elvis hoppade jag in i bilen och körde hem min lillebror. Hemma hos mamma blev jag en stund och kollade på när mamma och kenta spelade bingo lotto. Inte vann dom!

Haha, nu ska jag gosa med Elvis och invänta jonathan.

Peace!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback