Freaking baby

Nu känner jag mig riktigt duktig som har bloggat varje dag nu, yes!

Idag är det min tur att dricka, igår va det alla andras dag. Men någon måste ju köra, annars kommer man ju inte hem?! För taxi tänker jag INTE betala...
Idag har jag varit väldigt effektiv, känns skönt! Vaknade i bra tid, gick in i huset och för en gångs skull åt frukost och sen begav jag mig till stallet och red. Haha, jag hann bara sitta på hästen i 5min MAX sen åkte jag av rätt ner i snön. Tur att det va snö, annars hade jag haft jätte ont idag?! För jag landade med ryggen och rumpan först :p
Så hela min rygg och innan för byxorna va det fullt med snö, men det va bara att hoppa upp igen. Men efter en liten stund bytte vi häst jag och en annan, hon som äger hästarna, för jag blev lite skrämd efter jag ramlade av.
Efter bytet va det en baggis. Då red vi vidare, men tur va väl det att vi inte skulle rida en lång tur för jag frös som ett as?! Det va verkligen inte roligt.. Men jaja, någon gång måste man ramla av.
- Det här va den hästen jag fick byta till efter jag hade ramlat av. Han är en guldklimp.


Nu skriker dom efter mig, nu måste jag verkligen börja fixa mig.
Vi hörs!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback